Ta strona wykorzystuje pliki cookie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

Referencje ALMiG

Nie wierz nam na słowo – przekonaj się sam o szerokim zakresie możliwych zastosowań systemów ALMiG do dostarczania sprężonego powietrza dla sektora motoryzacyjnego! Nasza firma AlmiAir jest oficjalnym przedstawicielem ALMiG Kompressoren GmbH na terenie całej Polski. ALMiG to jeden z kluczowych producentów sprężarek i kompresorów powietrza na terenie całej Europy, który może się pochwalić wieloletnim doświadczeniem i doskonałą wydajnością produktów.

 

Firma zajmuje się wszystkimi etapami tworzenia wszystkich głównych komponentów do systemów zasilania powietrza w pojazdach, zaczynając od projektu i produkcji, kończąc na dystrybucji. Dostępne w naszej ofercie produkty zostały wyposażone w wydajne systemy wytwarzające sprężone powietrze, w jakości i ilości pożądanej przez klienta!

Sprężarki dla transportu kolejowego i szynowego

Sprężarki i kompresory są chętnie wykorzystywane w zróżnicowanych branżach, również w transporcie kolejowym i szynowym. Z tego względu bezpieczeństwo i niezawodność są najważniejszymi kryteriami dla systemów sprężonego powietrza w tym obszarze. Ponieważ systemy są używane na zewnątrz, są narażone na wahania temperatury. Sprężarki oferowane przez ALMiG są w stanie bez problemu wytrzymać temperatury od +40°C latem do -20°C zimą. Ze względu na niewielką przestrzeń wymaganą w pociągu, metrze i innych pojazdach, sprężarki muszą być kompaktowe i zajmować mało miejsca. Firma ALMiG zrealizowała już wiele projektów spełniających te wysokie wymagania i opracowała indywidualne rozwiązania dla znanych klientów.

 

Poniżej przedstawiamy krótki przegląd naszego portfolio. Jeśli nie możesz znaleźć interesującego Cię przykładu, skontaktuj się z naszym działem ALMiG Rail Systems, który chętnie udzieli pomocy i wszelkich wskazówek.

Metro Oslo „T-bane” – Norwegia

Nowe trójczłonowe wagony MX 3000 są używane w Oslo od 2005 roku. Pojazdy metra są narażone na trudne warunki klimatyczne, dlatego muszą wytrzymywać temperatury do -25°C. Z tego względu maszyny zostały poddane intensywnym testom w klimatycznym tunelu aerodynamicznym. Wszystkie pojazdy są wyposażone w sprężarki ALMiG i systemy uzdatniania sprężonego powietrza.

 

Dane techniczne generatora powietrza TA 5 E:

 

  • moc wejściowa – 7,5 kW,
  • objętość tłoczenia – 550 l/min,
  • ciśnienie robocze – 10 bar (nadciśnienie),
  • typ napędu – elektryczny,
  • wymiary (dł. x szer. x wys.) – 1500 mm x 800 mm x 550 mm,
  • waga – 220 kg.

Metro Warszawskie – Polska

Nowe wagony metra wyprodukowane przez konsorcjum firm Siemens i Newag są wykorzystywane w Warszawie od 2011 roku. Na liniach 1 i 2 użytkuje się sześć pociągów modułowych serii INSPIRO. Wszystkie pojazdy są wyposażone w sprężarki ALMiG i systemy uzdatniania powietrza.

 

Dane techniczne generatora powietrza TA 7 E:

 

  • moc wejściowa – 6 kW,
  • wydajność – 585 l/min Ciśnienie robocze: 10 bar (nadciśnienie),
  • typ napędu – elektryczny,
  • wymiary (dł. x szer. x wys.) – 1500 mm x 800 mm x 550 mm,
  • waga – 330 k.

Metro Caracas – Wenezuela

ALSTOM (dawniej GEC Alsthom) dostarczył ponad 50 sześciomodułowych i siedmiomodułowych pociągów metra dla kolei miejskiej w Caracas. W ramach projektu modernizacji w 2012 roku operator „C.A Metro de Caracas” zainstalował wydajne sprężarki śrubowe ALMiGscrew, które zastąpiły używane do tej pory sprężarki tłokowe jednego z głównych producentów układów hamulcowych. Ekstremalne warunki klimatyczne i wysokie temperatury w tunelach nie stanowią problemu dla sprężarek ALMiG.

 

Dane techniczne generatora powietrza TA 9 E:

 

  • moc wejściowa – 9 kW,
  • wydajność – 730 l/min,
  • ciśnienie robocze – 10 bar (nadciśnienie),
  • typ napędu – elektryczny,
  • wymiary (dł. x szer. x wys.) – 1250 mm x 800 mm x 650 mm,
  • waga – 300 kg.

Pojazdy szynowe na całym świecie

Pojazdy szynowe mogą poruszać się zarówno po drogach, jak i po szynach. Pojazdy tego typu to zazwyczaj maszyny budowlane, pojazdy konserwacyjne lub pojazdy manewrowe. ALMiG z powodzeniem współpracuje w tym obszarze z kilkoma znanymi producentami i wdraża niezwykle szeroką gamę sprężarek na całym świecie. Wiąże się to szczególnie z wykorzystaniem elastycznych koncepcji napędu sprężarki, takich jak napęd hydrauliczny ALMiG.

 

Dane techniczne generatora powietrza TA 18 H/E:

 

  • moc wejściowa – 18 kW,
  • wydajność – 2600 l/min,
  • ciśnienie robocze – 10 bar (nadciśnienie),
  • typ napędu – hydrauliczny,
  • wymiary (dł. x szer. x wys.) – 1250 mm x 970 mm x 1010 mm,
  • waga – 410 kg.

Lokomotywy manewrowe SBB Ee 922 i Eem 923 – Szwajcaria

Elektryczne lokomotywy manewrowe SBB z serii Ee 922 i Eem 923 są używane w Szwajcarii w celu zapewnienia łatwych dostaw i usług manewrowych. Głównymi cechami tych lokomotyw są dobre parametry środowiskowe i niskie koszty eksploatacji. Do mniejszego wpływu na środowisko przyczynia się zastosowanie energooszczędnej i łatwej w konserwacji sprężarki śrubowej ALMiG z uzdatnianiem powietrza.

 

Dane techniczne generatora powietrza TA 18 E:

 

  • moc wejściowa – 18 kW
  • wydajność – 2400/1200 l/min,
  • ciśnienie robocze – 10 bar (nadciśnienie),
  • typ napędu – elektryczny,
  • wymiary (dł. x szer. x wys.) – 1060 mm x 650 mm x 670 mm,
  • waga – 305 kg.

Lokomotywa Siemens Vectron – na całym świecie

Lokomotywa Vectron może być dowolnie konfigurowana do wielu potencjalnych zastosowań i została wprowadzona na rynek przez firmę Siemens jako następca udanej serii EURO Sprinter. ALMiG opracowuje i produkuje sprężarki powietrza hamulcowego dla tych lokomotyw.

 

Dane techniczne generatora powietrza TA 18 E:

 

  • Moc wejściowa – 18 kW,
  • wydajność – 2400/1200 l/min,
  • ciśnienie robocze – 10 bar (nadciśnienie),
  • typ napędu – elektryczny,
  • wymiary (dł. x szer. x wys.) – 1060 mm x 650 mm x 670 mm,
  • waga – 305 kg.

Lokomotywa Eurorunner – Bliski Wschód

Lokomotywa typu ER24PC z serii Eurorunner to pojazd zbudowany przez firmę Siemens do użytku na Bliskim Wschodzie. W tym przypadku sprężarki są zainstalowane wewnątrz lokomotywy w maszynowni. Użytkowanie lokomotyw we wschodnich krajach wymaga wysokiego stopnia niezawodności, zwłaszcza ze względu na panujące tam warunki klimatyczne.

 

Dane techniczne generatora powietrza TA 18 E:

 

  • moc wejściowa – 18 kW,
  • wydajność – 2400/1200 l/min,
  • ciśnienie robocze – 10 bar (nadciśnienie),
  • typ napędu – elektryczny,
  • wymiary (dł. x szer. x wys.) – 1060 mm x 650 mm x 670 mm,
  • waga – 305 kg.
Wróć do
Systemy kolejowe